وبلاگ علیرضا وبلاگ علیرضا .

وبلاگ علیرضا

لیست های سیاه پیامکی (و چگونه از آنها جلوگیری کنیم)

 

 

10 سال پیش ، پیام های متنی تازه شروع به محبوبیت می کردند. امروزه تلفن همراه شما قسمت عظیمی از نحوه دریافت اطلاعات است و پیام رسانی SMS شاید مهمترین روش برای انتقال آن اطلاعات باشد. روزانه چند بار در مقایسه با ایمیل خود تلفن خود را از نظر نوشتار بررسی می کنید؟ 


نکاتی برای جلوگیری از قرار گرفتن اس ام اس در لیست سیاه


با هجوم پیامک یا پیام کوتاه پیام رسان خدمات کوتاه در صنعت، همچنین تعداد مخابرات تلفنی که به سختی تلاش می کنند و هرزنامه ها را از بین می برند افزایش یافته است. این می تواند منجر به قرار گرفتن شما در لیست های سیاه پیامکی شود، به این معنی که پیام ها همچنان از نظر فنی "ارسال می شوند" (بنابراین برای آن هزینه از شما دریافت می شود) ، اما پیام به گیرنده تحویل داده نمی شود. این همان چیزی است که ما در صنعت آن را "هدر دادن پول زیاد" می نامیم. برای ارسال پیامک به بلک لیست می توانید از پیامک آموت استفاده کنید.

 

پس از تحقیق ، دلایل اصلی یافتن لیست سیاه در شماره های پیام کوتاه در اینجا آمده است:

 

جلد
قطع تعداد سختی وجود ندارد ، اما محدود کردن به کمتر از 25 پیام در روز (به ازای هر شماره) پیام های پیامکی شما را در معرض خطر قرار می دهد.

 

فرکانس
باز هم ، قطع تعداد سختی وجود ندارد ، اما اگر بیش از 5 پیام را در یک بازه 60 ثانیه ای ارسال می کنید ، تقریباً هشدار به شرکت مخابراتی تضمین شده است.

 

پیوندهای URL
استفاده از URL های "پوشاندن" مانند tinyurl.com یا سایر سرویس های مشابه برای کوتاه کردن پیام های شما یک پرچم خودکار است. برای حفظ طول متن این URL ها مجبور خواهید شد کمی بیشتر کار کنید.

 

تکرار پیام ها
اطمینان حاصل کنید که متن های متنوعی را نیز ارسال می کنید. اگر هربار متن مشابهی را ارسال می کنید ، حتی با اندکی تغییرات ، توسط شرکت مخابراتی به راحتی قابل پیگیری است.

 

محتوای پیام
متأسفانه برای ما ، توانایی تشخیص چگونگی "معتبر بودن" متن طی چند سال گذشته به طور پیوسته بهبود یافته است. این به این معنی است که اگر پیام کوتاه شما بسیار مختصر ، فرمول دار یا غیر معتبر باشد ، می تواند به عنوان هرزنامه پرچم گذاری شود. برای کاهش خطر قرار گرفتن در لیست سیاه ، آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۲۳ توسط:علیرضا موضوع: نظرات (0)